środa, 8 sierpnia 2012

Włosowa wishlista - szampony

Czyli to co chciałabym wypróbować:



1. Equilibra, szampon aloesowy
Nie wiem do końca czemu tak mi na nim zależy, ale po prostu chciałabym go wypróbować.






Skład:Aqua, Aloe Barbadensis Gel, Ammonium Lauryl Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, TEA-Lauryl Sulfate, Maris Salt, Polyquaternium-7, Parfum, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Dehydroacetate, Disodium EDTA, Cl 42090, Cl 19140.





2. Pharmaceris H, Keratineum Skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych


Zdaję sobie sprawę, że szampon jest za krótko na włosach , żeby na prawdę coś z nim zrobić i nie zdziwię się jeśli nie powstrzyma mi wypadania
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Betaine, Propylene Glycol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Coco-Glucoside, Panthenol, Polyquaternium-10, Camellia Sinensis Leaf Extract, Dicaprylyl Ether, PEG-18 Glyceryl Oleate / Cocoate, Lauryl Alcohol, Butylene Glycol, Vitis Vinifera (Grape) Leaf Extract, Citric Acid, Disodium EDTA, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Polysorbate 20, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, CI 16035, CI 19140, CI 60730






3. Inter Fragrances, Seboradin Niger, Szampon - kuracja do włosów przetłuszczających się i skłonnych do wypadania


Nad tym szamponem zastanawiam się od dłuższego czasu. Miałam kiedyś lotion z tej serii i był dobry, więc warto przetestować też szampon.


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Glycol Distearate, Cocamidopropyl Betaine, Raphanus Nigra Extract, Matricaria Extract (and) Nettle Extract (and) Balm Mint Extract (and) Coltsfoot Leaf Extract (and) Horsetali Extract (and) Horse Chestnut Extract (and) Rosemary Extract (and) Sage Extract, Lauryl Glucoside, Disodium EDTA, Limonen, Quaternium - 80, Coco Glucoside (and) Glyceryl Oleate (and) Glyceryl Stearate, Panthenol, Pine Oil, Parfum, Metylchloroisothiazolinon e (and) Methylisothiazolinone (and) Phenoxyethanol, Tea Tree Oil, Coriander Oil, Thymol, Sodium Chloride.

 

 Mam nadzieję, że z czasem te szampony zagoszczą na mojej półce

A Wy używacie ich? Jakie macie zdanie o tych kosmetykach?


Pozdrawiam

 Gladys

 


5 komentarzy:

  1. pierwszy mam, a drugi bardzo bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pharmaceris, cudów nie robi, moim zdaniem jest strasznie mocny - nie jestem w stanie używać go na codzień, tylko do porządnego oczyszczania raz na jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym chciała wyprubować seboradin

    OdpowiedzUsuń
  4. Pharmaceris mam ale użyłam ze 3 razy. Czytałam o nim same dobre rzeczy i choć krótko go stosowałam bardzo mnie zadowolił. Najważniejsze, że przedłużał świeżość włosów i dawał wrażenie ich pogrubienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pharmaceris-wydajny,oczyszcza,jest po prostu dobry
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń